marți, 13 aprilie 2010

Atelier de restaurare papusi.




Am deschis pentru voi un atelier de restaurat papusi. Am deja o oarecera experienta in domeniu, in special cu parul papusilor, insa am incercat sa fac si restaurari mai mari la papusi vechi.
Iata ce s-a putut face cu doua Barbie vintage din anii '60 pe care le-am cumparat intr-o stare jalnica.

1. Faza 1 - analiza defectelor produsului
2. Faza 2- spalarea si aranjarea preliminara a parului
3. faza 3- refacerea nasului la Skipper, e vorba de folosirea altei papusi fara valoare de la care s-a luat partea lipsa.
4. faza 4- Pictarea fetei si a unghiilor
5. Faza 5 - Aranjarea definitiva
6. Faza 6- Doua papusi "noi"

Daca aveti jucarii stricate care s-ar putea restaura, mai mult sau mai putin contactati-ma!

Fac restaurari doar la papusi Barbie si altele asemantoare, nu la papusi de carpe, carton.

10 comentarii:

  1. Buna. Ma bucur ca te-am gasit. Avem vreo 2-3 papusi Barbie cu gaturile rupte si o papusa din portelan cu mainile lipsa (au fost sparte). ne poti ajuta? multumim

    RăspundețiȘtergere
  2. Pot incerca sa le repar, depinde cat sunt de stricate. Imi poti trimite poze cu ele? Adresa mea este alyaalya12@gmail.com. Ma bucur ca ne-am cunoscut. :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumesc mult de tot. O sa le fac poze si le voi trimite.

    RăspundețiȘtergere
  4. Buna imi poti spune cum faci ca parul sa nu mai para deteriorat?

    RăspundețiȘtergere
  5. H! m-ar interesa sa repar o papusa de portelan caruia ii lipseste o bucatica din arcada ochiului* sau macar sa ma ajuti.
    multumesc.

    RăspundețiȘtergere
  6. Bună seara! Mai restaurat păpuși? Am una veche cu gatul rupt și a s vrea sa o restaureze pt fetita mea. O seara buna

    RăspundețiȘtergere
  7. buna ziua am si eu o papusa bebelus si as dori so repar numai are un deget la o manuta si paru e tapan incalcit si ea e patata tare eu am curatat o dar degeaba

    RăspundețiȘtergere
  8. Mai aveți magazinul?Unde în Cluj

    RăspundețiȘtergere
  9. Bună ziua am și eu o păpușă veche din acelea din plastic și cu capul din cauciuc gen fabricație Arad mai reparați așa ceva i-au căzut o mână picioarele și capul a cedat elasticul interior a rămas doar mâna stângă !?

    RăspundețiȘtergere
  10. Buna ziua, Imi puteti unde aveti atelierul in Cluj, daca mai este ?Multumesc

    RăspundețiȘtergere